humor - de mop over de soldaat en de non

Moppen 001 – De Soldaat en de Non!

Een half verstopte soldaat ziet een non voorbij komen en hij fluistert zachtjes naar haar.

“Psst!”, mag ik me even onder uw rok verbergen?”, “Ik leg het later wel uit!”

De “non” houdt wel van een “grapje” en biedt de soldaat beschutting onder haar rok.

Even later komen er een paar soldaten aangelopen en vragen aan de non: “Heeft u ook een soldaat gezien?”

“Ja”, Zij zegt de non, en stuurt de soldaten zomaar een richting uit.

Nadat de soldaten uit het zicht zijn verdwenen, kruipt de soldaat onder de rok uit en zegt: “Bedankt zuster, ik wilde namelijk niet uitgezonden worden naar het buitenland.”

De non knikte begripvol, waarna de soldaat besloot een complimentje te maken.

Hij zei: “Ik wil niet onbeschoft overkomen, maar u heeft mooie benen!”

Waarop de “Non” antwoordde: “Als je wat hoger had gekeken, had je ook mijn “leuter” gezien, ik wil namelijk ook niet worden uitgezonden!”